Scoala Vietii pe Facebook

Este amuzant ceea ce se intampla. Facebook a reusit in cele din urma sa mai omoare din conturile false insa au ramas intelectualii.
Pana la urma pierderea e si mai mare. Tu ca si companie nu iti mai poti trisa concurenta cu sute de mii de fani falsi insa Facebook e vietas.
Iata explicatia simpla: ma ocup de promovarea platita pe Facebook pentru mai multe pagini insa in acest moment imi canalizez intreaga atentie asupra uneia ce trebuie sa fie luata in considerare doar de oameni intelectuali, de oameni cu putere financiara, de oameni ce detin o afacere sau sunt in curs de deschidere a uneia.
Asadar, pentru a tria din milioanele de romani am selectat ca reclama mea sa fie vazuta de oameni care au terminat un master sau o facultate.
Asadar, imi vine sa rad, cele mai multe like-uri vin de la persoane cu „Scoala vietii”.
Serios!

Este lesne de inteles ca target-area trebuie sa fie mult mai ampla, stiu asta. Insa, de ce?

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.