Romtelecom Adwords

Citeam pe wall-street.ro a mai a nichipercea stire de pe ziua de azi, asa de data nichipercea incat nu am putut sa nu scriu o parerea negativa la adresa ei. Romtelecom se pare ca face un parteneriat cu cei de la Google prin care doreste sa ofere firmelor mici servicii externalizate AdWords.
Romtelecom-ul pune la dispozitia clientului o echipa de experti certificati Adwords.
Bun.

Partea proasta: cere 100 de euro/luna plus o mica taxa de initializare.
Am ramas asa. Cum ma amice sa spui ca doresti sa ajuti firmele mici cerandu-le o taxa lunara de 100 de euro?

Pai bai prietena, cu 100 de euro tin campanie de o luna si nu mai platesc nici o taxa de initializare, plus de asta mai primesc si de la Google 250 lei.
Sa-ti dau 100 de euro pentru ca imi pui o echipa de certificati Adwords?
Acel certificat e usor de luat ma, trebuie sa ai experienta nu certificate. Poate tine oricine o campanie Adwords. Nu are nevoie de experti.
Dar, na, te ajut ca esti mic insa imi dai 100 de euro pe luna.
A mai proasta si fraieritoare chestie pe ziua de azi.
Toti astia mici vor crede ca „maaamaaa ce treaba tare. Hai sa luam!”

5 COMENTARII

  1. Avand in vedere ca multi detinatori de bussiness-uri nu se pricep, este si normal ca la bugetul de campanie sa isi puna si ei un comision de administrare. Astfel ca cei 100 EUR inseamna vre-o 50-60 (sau mai putin) EUR buget de campanie plus plata unui om care sa se ocupe de monitorizarea ei.
    Stiti si voi ca, desi platim adwords, este ceva bataie de cap pentru optimizarea unei campanii, astfel incat bugetul alocat sa aduca maximul de conversie (click->client).

    Pentru o afacere, 100 EUR, este o suma mica sau acceptabila. Platiti lunar, poate e un pic cam mult pentru multe afaceri de tip „one man”, dar pentru cei mai multi inseamna 50EUR, bani pe care trebuie sa-i plateasca daca vor Google Adwords, plus 50 EUR, adica ~14% din plata salariului unui angajat (cu tot cu taxe) specializat pentru asta.

    • Daca vei citi „Termeni si conditii” (implicit contractul), vei descoperi o teapa marca Romtelecom. Din 100 de euro iti investeste doar 35 de euro. De ce zic asta? Asta se intelege, fiindca „Try&Buy” se APLICA abonamentului Bronze de 100 euro dupa aceea spune ca investeste efectiv 35 de euro; deci din astea 2 rezulta ca se investeste doar 35 de euro sa nu mai zicem ca au si taxa de activare.

      Citez: “Try&Buy Google Adwords la prețul de 5 euro/lună (+TVA) APLICAT pachetului Bronze (100 euro/lună +TVA)”
      “Clientul plătește 5 euro/luna (+TVA) și beneficiaza de un buget de 35 euro investiți în campania de promovare”

      Pe langa aspectele astea mai sunt cateva „frumoase”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.