Rcs-Rds, abonament cu surprize

Am o problema cu competentii de la RDS.
Acum aproximativ un an m-am gandit sa imi iau abonament TV pachet cu HBO, Cinemax si DigiFilm. Dupa cam 6 luni mi-am luat un TV de 109 cm diagonala cu HDMI si slot pentru stick asa ca ma tot batea gandul sa renunt la pachetul extins. Problema era ca trebuia sa platesc o luna de clablu in avans si mereu trecea luna si nu mai plateam.
Vara aceasta in iulie am zis ca e momentul asa ca pe 30 iulia m-am dus, am platit, am semnat, am predat echipamentul. am renuntat astfel la programele extra. Nu am mai gasit cablul de la decodor asa ca am fost obligat sa platesc 5 lei in viitoarea factura. Am zis „ok”!
Acum, ma trezesc pe factura 19.08.2014-30.09.2014 cu suma de 82 lei, suma din care 77 lei abonamentul si 5 lei cablul.
Suma abonamentului fara programele ce am semnat ca vreau sa le vada altcineva si nu eu era in jur de 50 si ceva de lei.
Deci, incompetenta de la RDS a facut ce?

Merg eu ieri la ei, verifica o linistita treaba si vede ca pe data de 30 iulie am dat echipamentul dar nu mi-a inchis programele. Cat de stirb sa fii sa imi lasi HBO odata ce eu nu mai aveam nici cartela si nici decodorul?
Acum eu trebuie sa dau banii si trebuie sa mai astept 30 de zile pana se rezolva sesizarea cu promisiunea ca banii mi se vor returna.
De ce naiba sa astept 30 de zile pentru atata lucru?
E greseala lor si trebuie sa si-o asume.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.