Optimizare si design

Schema in aceasta situatie sta cam asa: cel ce se ocupa de design are probleme cu clientul pe motiv de nepotrivire in idei iar cel ce se ocupa de SEO are probleme cu designer-ul pe motiv de nepotrivire in necesitati.
Sa zicem ca designer-ul vrea sa rasfete placerea clientului cu un site in flash dar aceasta alegere va distruge posibilitatile in optimizare.Clientul nu da doi bani pe optimizare, o vrea, o cere, dar mult mai important este cum arata site-ul.
Da, este, este destul de important cum arat site-ul pentru ca trebuie sa atraga clientul, trebuie sa ii imprime o amintire placuta, sa-l faca sa retina cu ceva descriptiv site-ul, dar acestea au nevoie de o asortare perfecta.
Google are nevoia ca pe prima pagina sa fie ceva care sa ii spuna cam tot despre site.Nu prea vrea multe link-uri, nici multe poze, si nici 2-3 cuvinte.Vrea densitate, vrea h-uri, vrea nume de poze normale si clare care sa defineasca site-ul, vrea o poagina cat mai mica dar extrem de mare.
Degeaba scrii romane pe sub-pagini daca ai pe prima pagina o poza si 3 cuvinte si acelea bolduite.
De ce cele mai cunoscute site-uri au prima pagina formata doar din slide si un meniu?
Pentru ca acelea sunt atat de cunoscute incat Google le ofera destul a relevanta atat lor cat si subpaginilor lor iar atunci poti sa profiti de moment si sa rasfeti vizitatorii cu o frumoasa Home page.
Vorba aceea: baba sufera la frumusete, sau cum era.Pai daca vrei frumusete suferi de clienti sau vizite.Daca vrei vizite lasi mai apoi frumusetea!

Probabil exista usi prin care se poat rezolva aceste probleme insa Gogole isi schimba parerea destul de des si nu e bine sa mergi la risc!