Logo design

Noi consideram ca exista trei feluri de logo-uri: facute ca sa fie, facute sa dea bine si realizate sa devina o sigla de renume.
In marea parte a timpului noi rezervam dupa cum spuneam intr-un articol anterior, cel putin 7 zile, realizarii unu logo, constructie la care iau parte destul de multe persoane pentru a ne convinge ca nu gresim.
Am realizat in aceasta zi, un logo ce il pun in categoria a doua si anume „facute sa dea bine”.
Am pornit aces articol in ideea de a explica aceasta problema asa cum o consideram noi: aproape toti proprietarii de site-uri nu dau mare importanta siglei sau cer unul foarte complex.Un design bun este acela ce este brandabil, acela care poate reprezenta site-ul pe orice suport si nu numai pe site.Daca ati cerut un logo foarte complex va este cunoscut faptul ca va fi aproape imposibil de pus pe un obiect minuscul din cauza ca ii scade vizibilitatea.
Pretul unui logo din nou este foarte prost pus, asta din vina multimii de pusti care realizeaza logo-uri in paint cu 1$ bucata.Acest lucru este cauza scaderii in calitate a platformei online.
Alegeti sa dati importanta proiectului d-voastra si mai ales site-ului ce va reprezinta firma pentru ca un site este cea mai importanta carte de vizita, mai importanta decat prezenta fizica a d-voastra,aproape!
Iata logo-ul despre care vorbeam si anume despre cel facut ca sa dea bine(aceasta a fost cererea doritorului):

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.