Facebook Ads: LP si NI

Astazi vom iesi putin din seria articolelor haioase si vom discuta despre lucruri serioase ce tin de Facebook Ads.
Daca nu sunteti familiarizati cu termenul, Facebook Ads este platforma care ofera posibilitatea de a-ti promova afacerea cumparand reclama pe Facebook.

Sa trecem la urmatorul nivel.
Sunt absolut sigur ca de cand esti in domeniu nu ai intalnit termenii LP si NI.
LP: este convingerea logica a potentialului client sa dea click oferindu-i o grafica bazata pe elemente reale, bazata pe fapte. Sa va dau un exemplu. Sa luam NIKE: odata ce imaginea este formata dintr-un barbat incaltat cu adidasi speciali pentru alergare ce isi desfasoarea activitatea respectiva, are loc o convingere logica.
In cazul in care plasam incaltamintea sport pe banner alaturi de o fata sexi, totul pentru a atrage click-uri deja nu mai are o convingere logica, deja ne indreptam catre NI.

Acesti doi termeni au aparut in urma unor studii pe creierul uman efectuate de George Washington University si Mark Rubin de la Universitatea din Newcastle.

NI: „influenta non-rationala„, ofera potentialului client o imagine de utilziare a produsului vaga, distracție sau chiar imagini sexi care nu au nimic de-a face cu produsul.

Studiul concluzioneaza:
Aceste rezultate sugereaza ca nivelurile inferioare de activitate cerebrala reactioneaza la anunturile care utilizează imagini NI prin la scaderea nivelului de retinere atunci când vine vorba de cumpararea produselor prezentate în reclamele NI.

Asadar, promovarea pe Facebook prin Facebook Ads nu mai este demult o chestie simpla ce o poate face oricine stie sa utilizeze un calculator si un mouse. Promovarea pe Facebook care sa converteasca trebuie facuta la un alt nivel.

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.