Despre rochii de seara si reduceri

Reducerile sunt asociate intotdeauna cu femeile. Ele adora sa mearga intr-un magazin unde preturile sunt reduse si parca acolo se simt cel mai bine si in largul lor. De obicei perioadele de varf in care magazinele au lipite pe geamuri autocolante de genul “SALE” “Reduceri”, “70% Off” si altele sunt de obicei spre sfarsitul anotimpurilor. Dar cele mai indragite sunt cele de la sfarsitul iernii sau sfarsitul verii.
De exemplu iarna trecuta pe la sfarsitul lunii ianuarie am mers sa ma plimb impreuna cu o prietena prin mall. In drumul nostrum am trecut pe langa un magazin renumit de rochii de seara unde, tin sa precizez, nu am vazut niciodata atata lume in incinta lui. Scria ce-i drept pe geamuri ca sunt reduceri de pana la 70%. Era coada la casa de marcat de aproximativ 20 persoane si vazand asemenea haos acolo nu ne-am putut abtine sa nu intram si noi sa vedem despre ce este vorba.
Am luat multe rochii de seara la vizualizat, erau foarte frumoase si intradevar aveau pretul redus considerabil. Desi nici eu nici prietena mea nu aveam nevoie de rochii de seara, am fost totusi sa probam cateva. Am luat rochii de seara cu spatele gol, rochii de seara sclipicioase,rochii de seara lungi si rochii de seara scurte.
Surpriza a fost ca dupa lungi discutii, contradictii si probe, atat eu cat si prietena mea ne-am cumparat rochii de seara, la preturi foarte avatajoase. Am platit si fericite am mers sa bem un suc si sa discutam putin despre ce reduceri erau la rochii de seara si cat de bine a fost ca am intrat si noi in magazin.
Pot sa spun ca este bine intotdeauna sa intram intr-un magazin unde sunt reduceri, pentru ca nu se stie niciodata cand dam peste ceva la un pret foarte avantajos si care merita cu adevarat cumparat atunci. Cum a fost si in cazul meu cu rochii de seara.

Autor: viperita

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.