DailyDealMonitor , o prostie mare cat un bou!

Mergem pe ideea: o prostie cat un bou pentru un prost mai mare!
Cea mai tampita idee de a lua bani de la site-urile de reduceri a venit ca urmare a inmultirii acestora intr-un mod alarmant.
Ce zice:
„un grad ridicat de calitate tehnica, masurat printr-un algoritm ce ia in calcul mai multi factori precum fluiditatea procesului de comanda, trimiterea voucherelor prin email sau alerte inainte de expirarea acestora”

Si ei ce fac de fapt: se uita cat s-a vandut, ce profit s-a scos, site-ul sa aiba 6 luni vechime, sa fie inregistrata compania ca operator de date cu caracter personal, dar domnii uita ca aceste date sunt stocate doar de serviciile de plati online si inca ceva, sa se indeplineasca termenii legali pentru a se desfasura activitatea de comert pe internet.

Ca sa vedem cat de departe merge ipocrizenia, ei spun ca au un algoritm.Daca asta este un algoritm inseamna ca eu sun cyborg ceea ce nu este adevarat!
Normal ca asta este doar un mod de a mai stopa din site-uri pentru ca cei de la Fundeal si Kuponiada sa poata sa isi faca de cap.Vedem insa ca cele mai multe tepe le-a tras Fundeal si poate ca unii dintre voi nu banuiti ce teapa mare a tras Kuponiada.
Acest certificat este dat pentru prosti.Sper sa nu va lasati dusi de nas.

Prostia lor vine probabil de la Liga Vanatorilor de Reduceri, idee ce nu planuieste sa creeze concurenta sau sa puna bete in roate ci dimpotriva sa stranga tot intr-un loc si sa realziam ceva mai bun!
Pralismul este infasurat in panza prostiei urbane si multi se lasa dusi de nas!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.