Ce magazine online au de suferit pe timp de criza – Coronavirus

Lucrez ca specialist marketing in acest moment cu doua magazine online, unul care comercializeaza produse de tip petshop (mancare si suplimente pentru caini si pisici) si unul cu accesorii de tip ceasuri si bijuterii dar in special ceasuri de mana. Ambele magazine sunt foarte cunoscute si cu o vechime considerabila in bransa.
Evident ca magazinul cu ceasuri de mana resimte intens criza si oricat de multi bani investesti in promovare este aproape imposibil sa vinzi cu acelasi castig ca inainte. Daca vezi ca magazinele mari au mii de oferte in aceste zile, gandeste-te ca au stocuri de care trebuie sa scape in ciuda profitului mic. Banii trebuie sa circule.

Dar cand vezi ca petshop-ul are si el extrem de putine comenzi deja ti-ai tras concluzia.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.