Antrenament pentru spate

Programul meu de antrenament este structurat pe 4-5 zile. De ce 4-5 zile? Pentr ca in a 5-a zi daca am timp sa o fac voi face exercitii doar de incalzire pentru toate grupele de muschi.
Astazi este marti, este ziua pentru spate.
Mi se pare cea mai frumoasa. Programul de antrenament este unul de nivel intermediar.

1.Tractiuni cu priza larga – 4* 12, 10, 8, 6
2.Tractiuni la helcometru cu priza ingusta cu bara V – 4* 12, 10, 8, 6
3.Ramat cu bara din aplecat – 4* 12, 10, 8, 6
4.Ramat cu gantera cu sprijin pe un brat – 4* 12, 10, 8, 6
– adauga exervicii cu bara T, cand am vointa prea multa.

De obicei fac 15, 15, 12, 10. Dar cum se intampla de fiecare data, depinde de gradul de oboseala din acea zi si bineinteles aparat.
Imi doresc de mult timp sa imi fac curajul sa imi fac un program de antrenament de 7 zile, 2 zile de cardio+abs, ramanandu-mi astfel 5 zile petnru masa musculara.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.