Amanare livrare cu reprogramare pentru a doua zi, Fan Courier

0
140

Luni am facut o comanda. Pe pagina produselor scria ca livrarea se va face miercuri. Am zis „perfect”. Marti dimineata primesc SMS de la Fan courier cum ca se va livra coletul. In SMS era un link si observ ca pot reprograma livrarea. Exact asta am si facut, am programat ca livrarea sa se faca miercuri, asa cum „stabilisem” cu comerciantul. Pe la 12, marti, ma suna curierul. Il anunt, un pic mirat pentru ca ca are un programel care trebuia sa il anunte ca am reprogramat livrarea. Mirat si el imi spune ca va lasa coletul in depozit dar nu stie daca il va mai lua a doua zi.
Frumos pana aici?

Astazi, miercuri sun la comerciant, sa il rog sa contacteze Fan Courier pentru a incerca livrarea. De ce? Pentru ca nu vreau sa fac iar comanda.
Din motive de poluare etc. De ce sa vina iar un colet din Oradea cand Fan Courier are un sistem defect de livrare?
Bineinteles comerciantul ma trimite sa sunt eu la Fan Courier pentru ca la fel fac si ei.
Va place?

Eu insist in bunatate si sun la Fan Courier. Aici, doamna nu stie de viata si trupul ei. Zice sa revin pe la pranz sa vedem daca il ia cineva. Si ce o sa fac? Chiar insist sa fiu bun pana la capat, dar daca nu am un raspuns concret voi reface comanda.
Morala? Eu incerc tot ce imi sta in putere dar daca nu se poate, nu se poate si punct.

Chiar conteaza un amarat de colet atunci cand vorbim de poluare? Un cui aruncat la intamplare pe un drum poate distruge ziua unui om. Pentru mine conteaza.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.