Alergare la sala

Dupa ce am pompat putin sange in brate cu cateva aparate am trecut la banda de alergat. Imi fac incalzirea cu 2-3 minute mers rapid asezonat cu incalzirea gleznelor apoi trec la alergare. Nu dau bine pe butonul de alergare ca ma incanta unul cu o intrebare: „Cum se porneste aparatul?”
Trec la viteza 5 (mers) si ii arat omului. Dupa, trec la 11,5 si ma integrez in pasul de alergare.
Nu dau bine de doua ori din picioare ca tanarul ma intreaba: „Cum cresc viteza?”
Incrunt din sprancene, trec din nou la viteza 5 si ii arat. Imediat revin la viteza mea de alergare (11,5) si continui. Nu stiu daca au trecut 10 secunde ca asta iar ma intreaba: „alerg bine?”
Iar trec la viteza 5.
Nervos, deja, ii raspund: „Frate eu nu sunt antrenor. Mergi si intreaba-l!”
Revin la viteza 11,5 si sper sa nu ma mai deranjeze.
Ei bine, dau 30 de secunde din picioare si asta se uita la mine si imi zice: „butonul asta ce face?”
Mda. Trec iar la 5 si ii explic fiecare buton de pe aparat ce face.
Revin la alergare si imi promit ca nu il mai bag in seama.
Ei bine am alergat 5 minute si a urmat intrebarea astuia: „”tu cand vii la sala?”
R: Pai nu stiu. tu can vii?
El: Dimineata!
R: Eu vin seara.
In speranta ca scap de el.

Morala: daca mergi la sala mergi singur, fa-ti antrenamentul linitit/a si nu sta de socialziare. Asta e valabil daca vrei sa faci ceva. Daca nu ai ce face acasa si vrei sa stresezi pe ceilalti e alta treaba.

Sa trecem la lucruri serioase:
Dupa aproximativ 15 zile de sala in doua saptamani si jumate am ajuns la : o ora de banda – 8,5 km

Nu e o realizare.
E un plan tampit zic unii dar e al meu si l-am fixat ca obiectiv.

Morala: daca vrei doar sa slabesti baga alergare si renunta la masa de seara. Daca nu ai energie si ai ameteli nu manca pentru ca nu mai ai nevoie de calorii. Ajuta organismul sa le arda pe cele existente cu l-carnitina. Nu-ti lua din farmacii. Sunt niste tampenii. Mergi, normal, la Redis sau alt provider serios.
Renunta la fructe. Mananca legume.Renunta la orice mancare prajita in ulei sau carnurile grase.
Nu mai asculta de doctorii tampiti cu dietele lor minune. Baga alergare si forteza cu l-carnitina.
O sa slabesti de o sa-ti sara capacele. Atentie: trebuie sa ai vointa. Nu cred ca vei merge in fiecare zi la sala pentru 1-2 ore daca nu ai un obiectiv si vointa.
Daca vei avea dureri de tibie sa nu te alarmezi ca ai periostita sau alte treburi neplacute. Se intampla doar din cauza faptului ca ai intrat direct la intensiv si organismul respinge. Incearca sa alergi corect si intensifica alergarea. O sa scapi.

Am avut dureri dupa doua saptamani. In a 3- a inceput sa se domoleasca. Mare atentie la cum alergi. Lasa greutatea corpului pe toata laba piciorului.

Vezi ca nu ma consider Titi Antrenoru’. Spun din testate. Am si rezultate dar nu e cazul sa le spun, inca.Oricum, sunt pozitive.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.