A 3-a saptamana de sala

Am inceput optimist, cu prosopul de dupa gat si muschii reci. Am tras tare si am reusit sa alerg 15 minute(3 minute alergare cu 3 minute mers rapid). Am continuat cu convingere si am ajuns ca in a 3-a saptamana de sala sa bag 1h si 3 minute(4 minute alergare cu 3 minute mers rapid).
Am ajuns la 8km. Totul era frumos. Parca puterea crestea pe zi ce trece. Nu ma gandeam sa trag de fiare. Imi place sa alerg.
Toate frumoase pana ieri, zi in care picioarele-oasele, au inceput sa cedeze si sa simt o neplacuta durere de tibie.
Consider ca am ajuns la „ZID”. Sa continui?
Sa trec la tras de fiare si sa las picioarele sa se odihneasca o saptamana?
Nu stiu. Tot ce stiu este planul meu: o luna de banda ca sa pot ajunge la 10 km cu alergare de 10 minute cu 3 minute mers rapid.
Cat de aiurita poate fi viata asta.
Imi dau doua palme si imi duc treaba la capat. Asa ca voi continua sa alerg.
Fie ca voi alerga cu presele de gheta pe picioare. Mai am 15 zile de alergat.

Acum te intrebi: sunt gras?
Nu, dar vreau un corp atletic, nu unul de webmaster. Asa ca am inceput cu un program de sala intensiv.
Dupa ce am facut o luna de alergare, trec la tras de fiare.
Iata-mi programul:
– dimineata un ceai cu un croisant
– la pranz un piept de pui la gratar cu salta verde si foarte putin piure de cartofi.
– seara sala 1-2 ore. Pe langa alergare mai bag si niste forta in brate, piept si trapez.
Programul este acelasi de luni pana duminica.
Am inceput pe 17 luna trecuta.

1 COMENTARIU

  1. Alergarea e buna pentru cardio. Trec la o viata sanatoasa. Trebuie sa si slabesc putin. O luna alergare si apoi trec pe refacut masa musculara. Nu mi s-a parut normal sa intru direct in fiare din prima asa ca fac o luna de incalzire.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.