4 pasi simpli pentru rezultate mai eficiente de content-marketing

Content-marketingul este in zilele noastre o ramura esentiala a marketingului online, o componenta importanta a oricarei strategii de marketing digital. Serveste mai multor scopuri, cum ar fi:

– ajuta la cresterea increderii intr-un brand
– furnizeaza raspunsuri la intrebari frecvente, oferind perspectiva informatiilor de care un individ are nevoie pentru a cumpara in final un produs
– implica linkuri interne in scopul optimizarii pentru motoarele de cautare
– ajuta la extinderea cotei de piata prin partajarea sociala

Unele companii stiu de ce e nevoie sa faca marketing de continut, insa exista si unele firme care nu prea cunosc avantajele acestei metode. Pentru a va ajuta sa imbunatatiti rezultatele strategiei de marketing de continut, iata cateva sfaturi utile:

1. Stabiliti in detaliu strategia de marketing de continut.
Aveti nevoie de un plan foarte detaliat daca doriti rezultate de succes. Exista multe companii care arunca banii pentru realizarea unui blog fara insa a stabili un plan clar pentru acesta. Adica nu exista niste studii pe care sa se bazeze, nu exista repere de urmat si nici obiective bine stabilite. Scopul marketingului de continut este de a genera venituri. Da, insa exista obiective pe termen scurt pentru atingerea acestui scop mai mare.

Prin urmare, faceti brainstorming si gasiti subiecte relevante pentru campaniile pe care doriti sa le promovati. Apoi optimizati continutul in mod corespunzator, faceti un plan de promovare si stabiliti obiective care sa duca la indeplinirea scopului principal. Construiti o strategie de marketing de continut astfel incat sa puteti in orice moment sa raspundeti cu usurinta la intrebarea: „Functioneaza?”

2. Verificati ce active de continut produc in prezent rezultate bune. Daca ati postat de curand pe blog anumite continuturi, utilizati Google Analytics pentru a vedea ce continut au preferat vizitatorii site-ului. De ce au fost atrasi in mod special? Ce posturi au primit cele mai multe vizite? Ce articole de pe blog ii tin pe vizitatori pe pagina cat mai mult timp? Verificati de asemenea comentariile si „social shares”-urile pe retele de socializare.

Plecand de la aceste lucruri, puteti stabili mai departe subiecte pentru continutul articolelor de pe blog. Continuati sa monitorizati rezultatele viitoare. Nu ar trebui sa va fie teama sa testati diferite teme si stiluri. Analizati informatiile si cu siguranta veti reusi sa indreptati strategia de marketing de continut in directia cea buna.

3. Concentrati-va mai degraba pe calitate in loc de cantitate.
Activele de continut care ofera cu adevarat rezultate satisfacatoare nu sunt ieftine de creat si de produs. Nu orice afacere isi permite sa angajeze un freelancer sau un scriitor intern pentru a posta zilnic articole cu continut puternic. Aceasta nu este insa o scuza pentru a sacrifica tocmai calitatea continutului. E in regula daca puteti posta o data pe luna un continut cu mesaj relevant si puternic.

Cele mai populare forme de continut pentru marketing online pot fi ebookurile, webinarii, video-urile, blog-urile, studiile de caz si infograficele. Toate acestea costa. Nu alegeti insa mai multe forme de calitate inferioara. In cazul in care activele de continut sunt limitate, concentrati-va energia pe promovarea si pe cresterea programului de publicare a continutului pe masura ce vor creste veniturile.

Intotdeauna, numarul 1 in cautari pe Google asigura numarul 1 in topul incasarilor iar pentru a asigura acest lucru recomand www.seoagency.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.