VIPE, un blog de alex margutoiu | Unde mi-am pus scut metalic motor?
3519
single,single-post,postid-3519,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12.1,vc_responsive
19060145_1488941744497227_9052596872344350225_n

Unde mi-am pus scut metalic motor?

Poveste incepe asa: un mecanic bun imi spune “va recomand un scut metalic pentru a va feri de probleme, mai ales ca nu veti sparge baia de ulei!”.
Ba mai mult, imi recomanda sa cumpar de la www.scutauto.ro sau mai exact de la numarul de telefon 0 744-850-318.
Zis si facut. Dau comanda intr-o vineri si imi ajunge intr-o luni, cred, din Harghita.
Merg la service-ul unde flacaul trecut de varsta pensionarii ma sfatuise sa imi iau scut. Urca masina pe rampa si dupa 3 ore de invartit pe acolo imi spune ca o piesa nu e buna, mai exact piesa B din desen.
1301295604
Sun la cel care mi-o vanduse si imi spune ca piesa este in regula, desenul de montaj e prost. Ii zic, prietene, tu mi l-ai dat nu l-am luat de pe net. Zice “nu, stai linistit ca piesa este in regula”.
Ii spun mecanicului cele auzite si imi spune ca nu poate sa monteze scutul complet deoarece acea piesa nu are loc de esapament. Zic ok, taie piesa ca sa aiba loc. Omul imi spune ca nu are tinichigerie si sa merg eu sa mi-l tai. Adauga si faptul ca pot merge cu scutul asa deoarece nu are probolele, el e prins bine.
Vreau sa zic ca dupa cateva sute de metri a inceput sa turuie de parca era tractor. Vine a 3-a zi cand merg la service si din fericire adusese el flex (initial eu am mers ca sa vedem cat tai din el).
Il taie, il pune, il taie din nou, il pune. Nu mai atingea dar dupa o distanta cand se incalzea treaba incepea sa loveasca esapamentul de scut. Il sun din nou si ii spun ca scutul nu e bine pus si trebuia strambat ca sa nu mai loveasca.
Asta de la care l-am luat ma prostea cu faze de genul: e motorul lasat, s-au dus suportii de la motor, e esapamentul stramb. Un tepar si jumatate. Practic tu amice iti bati joc de munca mea. La prima ocazie o sa imi bat si eu joc de a ta.
Daca am vazut ca nu am nici un succes cu mecanicul lui peste si comerciantul tepar am incercat sa caut un mecanic bun si am ajuns la o reprezentanta Renault. Nu am plecat de acalo pana nu a testat in lung si in lat daca mai troncane, dupa ce a pus distantierele. Atat trebuia.

Care era defapt problema cu scutul?
Acea piesa era gresita, da!
Scutul nu era de Golf 5. Nemtii nu au facut masinile sa ii poata adauga scut la motor din metal. Trebuia lasat scutul mai jos pentru a lasa loc esapamentului – doua distantiere. Daca teparul stia, trebuia ca scutul sa fie mai bombat pe mijloc in zona espamanetului. Nu milimetric ci 3-4 cm. Putea sa isi ceara scuze si sa imi trimita acea piesa, deoarece ma oferisem sa o platesc.
Nu, nu am timp de OPC. e mai ok pentru mine sa spun aceasta poveste aici.

No Comments

Post A Comment